Vahvat näytöt niin B2B- kuin B2C-liiketoimintojen tuloksellisesta kehittämisestä ja kasvattamisesta reilun 15 vuoden & yli 120 projektin myötä. Intohimona kasvu, muutosstrategiat ja näiden jalkauttaminen. Aiemmin uralla mm. tutkimusta, mainontaa, viestintää, myyntiä ja johtamista.
Erikoisosaaminen
Asiakasymmärryksen ja sen kehittämisen syvällinen tuntemus
Yrityksen kyvykkyydet ja asiakkaiden todelliset tarpeet yhdistävä positiointi ja strategia.
Koko henkilöstön osallistava strategioiden jalkauttaminen
Jaakon yritys Ahonen Partners on liikkeenjohdon konsulttiyritys, joka perustaa näkemyksensä asiakastietoon ja jalostaa sen myynnin, kassavirran ja omistaja-arvon kasvuksi.
Menu
Haku:
x
x
x
x
x
x
x
x
x
Contact us
x
Submit
Email is incorrect
Thank you for your message!
×
Mitattu minä
Tarjoaako itsensä mittaamisen vahvistuva trendi mahdollisuuksia teidän liiketoimintaanne? Mitä kaikkea itsestään voi mitata? Ja miten hyödyntää kerättyä dataa? Tarjoaako itsensä mittaamisen kehityskulku uusia nousevia liiketoimintamahdollisuuksia?
Nousevatko palvelut, tavarakaupan ylitse, eri tuotetarjoamia yhdistäviksi sidoksiksi? Loppuuko käyttötavaroiden myynti palveluliiketoiminnan nousuun? Mitä kaikkea palvelulla tulevaisuudessa tarkoitetaan?
Mitä kaikkea teknologia tuo terveydenhuoltoalalle? Miten lääketeollisuus suhtautuu teknologisiin hoitoihin? Mistä löytyy oikeat kumppanit? Onko teknologia terveydenhuollossa uhka vai mahdollisuus?
VUCA viittaa epävakaaseen, epävarmaan, kompleksiseen ja monitulkintaiseen toimintaympäristöön, jossa päätöksenteko on entistä vaikeampaa ja vain muutos pysyvää.
Haluatteko ymmärtää toimintaympäristön muutosta? Kaipaatteko keinoja perustaa päätöksentekonne kestävämmälle pohjalle? Haluatteko mielummin johtaa keskustelua vai yritättää pysytellä perässä?
Hankitaanko tulevaisuudessa asuminen, liikkuminen, siivouspalvelut ja harrastukset yhtenä palvelupakettina kuukausimaksulla? Muuttuuko omistamisen merkitys radikaalisti? Miten tämä vaikuttaa yritysten ansaintaan?
Kysy tulevaisuuden ennakoinnin asiantuntijalta, kysy Luotzilta.
Liiketilojen suunnittelu on usein hyvin teknis-taloudellista, kun "tunnelmien" suunnittelu jää vähemmälle huomiolle. Miksi? Entä miten tulevaisuudessa?
Tulevatko asiakkaalle luodut tunnelmat ja brändielämykset nousemaan palvelukokemuksen keskiöön? Entä pelillisyys ja asiakkaiden osallistaminen? Vai hoitaako jakelutiesuunnittelun tulevaisuudessa peliteollisuus?!
Kysy tulevaisuuden ennakoinnin ammattilaisilta, kysy Luotzilta.