Toimintaympäristön muutoksista nousevien uusien strategisten liiketoimintamahdollisuuksien tunnistaminen ja niiden konseptointi on Markun erityisosaamista, johon hän on keskittynyt viimeiset reilut 10 vuotta. Tänä aikana hän on kehittänyt Luotzin tulevaisuuden ennakointi -konseptin, joka mahdollistaa viimeisimmän tulevaisuustiedon törmäyttämisen asiakkaan substanssiosaamisen kanssa. Tuloksena syntyy organisaatiota sitouttava uusi strategia, jonka avulla uudet prosessissa tunnistetut liiketoimintamahdollisuudet pystytään hyödyntämään.

 

Markulla on kaupallisjuridinen koulutustausta, 17 vuoden kokemus mainos, digi- ja viestintätoimistojen johtamisesta, 7 vuoden kokemus valtion- ja pörssiyhtiöiden brändi- ja liiketoimintajohtamisesta sekä yli 15 vuotta palvelumuotoilusta ja liiketoimintojen digitalisointiprosessien läpiviemisestä.